Zdravá snídaně

21. dubna 2016 v 10:15 | Adeleide |  Zdravý životní styl

Rybičková pomazánka s jarní cibulkou, celozrnný chléb

Na výrobu pomazánky použijeme Lučinu nebo tvaroh, nikoli majonézu! Koupíme druh ryby, který preferujeme (výborný je tuňák nebo makrela). Pozor na drobné kostičky. Smícháme a přidáme nakrájenou cibulku, možné obohatit o kyselou okurku. Na závěr pokapeme citronem. Lze doladit pepřem, solit není u makrely třeba. Namažeme na celozrnný chléb a máme hotovo.

Domácí müsli s jogurtem / mlékem

Jednoduše si uděláte vlastní směs vloček, oříšků, kukuřičných lupínků a sušeného ovoce (nepřislazované!). Vyjde vás to levněji než kupované směsi a ještě vám bude chutnat. Příprava vás vyjde na minimum času, zde se nelze vymlouvat na dlouhou přípravu!

Míchaná vajíčka se zeleninovou oblohou, celozrnný chléb

Vaječný bílek je zdrojem velmi kvalitních bílkovin, tuku obsahuje pouze 0,03%.

Ovocná miska zalitá bílým jogurtem / kefírem

Kefír je vhodný pro jedince s laktózovou intolerancí. Jejich trávicí trakt lépe snáší "předštěpený" mléčný cukr v kefíru a nevyvolává křeče a průjem jako je tomu bezprostředně po příjmu klasického mléka.

Zapečený toust se sýrem, šunkou a zeleninou

Pro zvýšení výživové hodnoty je lepší zvolit vícezrnný / celozrnný toustový chléb. Chuťově nejlepší jsou tousty čerstvé, ale studená verze pro ty, kteří ráno nestíhají, je taky dobrou volbou.
Zeleninu můžeme dát ke každému jídlu jako oblohu. Nic tím nezkazíme. Je plná vitaminů, vlákniny a pomáhá nám k rychlejšímu dosažení pocitu sytosti.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama