Jak zhubnout zdravě?

18. dubna 2016 v 8:24 | Adeleide |  Zdravý životní styl

Úprava stravování

  • Jezte pravidelně alespoň 5 - 6x denně. Nevynechávejte žádné z jídel. I svačiny jsou důležité. Mezi jídly nechte pauzu asi 3 hodiny, aby mělo tělo dostatek času jídlo strávit. Pauzy ale nedělejte moc dlouhé, jinak se Vám začne zpomalovat metabolismus a tělo začne ukládat energii do tukových zásob. Pokud nemáte možnost se z nějakého důvodu najíst (zapomenete si jídlo doma a jste v práci), vezměte si cokoliv malého. Třeba i kousek malého koláče. Tělo dostane něco, s čím může pracovat.
  • Vynechte z jídelníčku sladkosti, různé koláče, sušenky, sladká jídla (například plněné knedlíky)
  • Zapomeňte na sladké nápoje (šťávy, kolové nápoje a energetické nápoje)
  • Přestaňte konzumovat alkohol (v malém množství je víno nebo pivo prevencí, ale ne při hubnutí) Pokud budete pít alkohol, tělo se soustředí na odbourávání alkoholu a už nebude mít energii bojovat s tukem.
  • Nejezte čipsy a další slané pochutiny. Sůl zadržuje vodu a zatěžuje ledviny. Navíc jsou tyto slané "dobrůtky" plné tuku.
  • Jezte hodně zeleniny a každý den alespoň jeden kousek ovoce. Zeleniny můžete neomezeně. Je to samá vláknina a voda. Samozřejmě také vitamíny. Zelenina neobsahuje téměř žádné sacharidy a vůbec žádný tuk.
  • Tučné maso nahraďte méně tučným. Přednost dávejte králičímu, krůtímu, kuřecímu.
  • Minimálně 2x týdně si dopřejte ryby. Dodají Vám zdravé tuky a esenciální aminokyseliny.
  • Naposledy jezte 2 a půl hodiny před spaním. Dejte si něco lehkého. Například zeleninu, méně tučný tvaroh, bílý jogurt apod.)
  • Snídejte - je to nejdůležitější jídlo dne
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama